pune-ti ordine in minte si in corp
Sanatate

Pune-ti ordine in minte si in corp

pune-ti ordine in minte si in corp

pune-ti ordine in minte si in corp


Ne intrebam adesea de ce nu ne simtim bine cu noi insine, suntem stresati, obositi, frustrati si pe acest fond de nemultumire generala incepem sa ne ingrasam.

Ne simitim deprimati si nu avem o parere buna despre noi insine. Cu toate acestea, obiceiurile pe care le avem in prezent sunt atat de puternice, incat ni se pare ca avem nevoie de puteri supraomenesti sa le schimbam.

Interesant este insa ca fenomenul de ingrasare nu are legatura neaparat cu ce mancam si cat mancam. Este un fenomen care se intampla de cele mai multe ori pe fonduri emotionale instabile, frustrari, probleme psihice. O data in plus, conexiunea minte-trup isi face simtita prezenta si ne obliga sa ne analizam la toate nivelele fiintei noastre. Va prezint mai jos cativa pasi care sa va ajute daca va propuneti sa incepeti un proces de vindecare fizica si psihica, atat prin nutritie sanatoasa cat si prin echilibrul interior obtinut prin conexiunea minte-corp:

1. Ia-ti angajamentul ca vei inceta sa te autopedepsesti de cate ori faci o greseala. Realizeaza ca nu esti perfect si nu vei fi niciodata si ca reusita in a-ti stabili noi obiceiuri consta in schimbari permanente care nu se pot face peste noapte.

2. Ia-ti angajamentul sa te ierti pe tine insuti pentru corpul si mintea in dezordine pe care le-ai adunat de-a lungul anilor pana in prezent. Nu te uita inapoi ! Priveste la schimbarile din stilul tau de viata si celebreaza viata in fiecare zi.

3. Promite-ti ca nu te vei mai teme de cantar. Cantareste-te in fiecare dimineata si fa-ti un grafic ca sa vezi ce se intampla in corpul tau si ce trebuie sa faci. Nu ai nici un motiv sa te autopedepsesti. Trebuie doar sa vezi daca poti avea o alimentatie sanatoasa cu mai multe fibre, mai multa miscare si mai multa apa.

4. Ia-ti angajamentul sa faci miscare in fiecare zi, chiar si 15 minute. Miscarea inseamna distractie, nu pedeapsa.

5. Ia-ti angajamentul sa-ti gasesti echilibrul in toate aspectele vietii tale.

6. Ia-ti angajamentul sa mananci echilibrat si sa bei apa, sa iei trei mese principale si trei gustari zilnic si sa nu mai sari peste mese pentru ca asta iti incetineste metabolismul iar corpul tau va crede ca esti infometata.

7. Fii sincera in legatura cu benzina cu care iti alimentezi corpul. Noteaza ce mananci si cat mananci.

8. Fii constienta de faptul ca te autosabotezi. Realizeaza faptul ca modul tau de viata de pana acum nu era sanatos si ca esti pregatita pentru a primi sanatatea in viata ta.

9. Ia masuri sa ai mancare sanatoasa in casa. Fa-ti timp pentru planificare, cumparaturi si gatit.

10. Celebreaza fiecare zi a acestui nou stil de viata, pentru ca iti va aduce bucurie si sanatate. Este un stil de viata care se va mentine si dupa ce iti gasesti echilibrul.

11. Promite-ti sa iti arati tie insuti dragostea pe care o meriti. Tot ceea ce faci este reflexia dragostei tale pentru tine! Fii mandru/a de tine!

 

Mihaela Marinas

Mihaela Marinas scrie articole si lucreaza cu oamenii, atat individual cat si in grupuri, din dorinta de a-i insoti pe cei din jur in calatoria catre ceea ce sunt cu adevarat.

S-ar putea să-ți placă și...

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *