Ti-ai dat seama brusc ca admiri culoarea peretilor din birou de mai bine de 15 minute? Ai tendinta de a lungi intalnirile cu clientii deoarece discuti si treburi personale?
Iata mai jos 5 sfaturi pentru a fi mai eficient la locul de munca:
1. Aranjeaza-ti spatiul intr-o modalitate care se potriveste cu stilul tau de munca.
Eficienta consta inainte de toate in a renunta la lucrurile care nu iti mai sunt folositoare. Creaza-ti un sistem de organizare si pastreaza intotdeauna lucrurile de care ai nevoie in fiecare zi cat mai la indemana. De asemenea, daca biroul tau arata sobru, iar tu esti un copywriter caruia “trebuie” sa-i curga ideile, incearca sa-ti personalizezi biroul in functie de propriile dorinte. Imaginatia iti va fi de folos.
2. Incepe-ti ziua prin a-ti crea o lista cu treburile de atunci.
Incepe cu prioritatile zilei pentru a termina ceea ce este mai important, iar la finalul listei lasa sarcinile mai putin importante. Taie fiecare sarcina dupa ce o indeplinesti, iar in cazul in care iti mai ramane cate ceva de facut, scrie deja lista pentru ziua urmatoare. Organizarea este cheia catre eficienta.
3. Evita lucrurile care iti distrag atentia.
Nici nu te-ai asezat bine pe scaun si deja esti cautat pe Facebook de prietenii tai? Solutia este sa lasi chatul pe offline si sa incerci sa eviti cat mai mult interactiunea cu retelele de socializare. De asemenea, nu-ti verifica mailul din 5 in 5 minute si nu sta sa citesti postarile celorlalti colegi. Mai mult decat atat, in pauza de masa profita de timpul liber pe care il ai pentru a te recrea si a te relaxa.
4. Crede in deadline-uri!
Lucrezi la 3 proiecte in paralel? Atunci planifica-ti timpul astfel incat sa tii cont de termenele limita. Nota bene: creaza-ti deadline-uri pentru sarcinile mai mici astfel incat sa iti fie mai usor sa iei treptat intreaga situatie.
5. Foloseste-ti timpul.
Inainte de fiecare intalnire, stabileste-ti concret intrebarile pe care le ai de adresat astfel incat s ate asiguri ca profiti in totalitate de potentialul acestei intalniri.