calmarea durerilor de ochi
Sanatate / Relaxare

Calmarea durerilor de ochi

calmarea durerilor de ochi

calmarea durerilor de ochi


Ochii obosesc foarte usor, mai ales in birourile cu aer conditionat si incalzire centrala.

Exercitiile de presopunctura care urmeaza te pot ajuta sa alungi oboseala ochilor si in situatiile in care te simti cu mintea incetosata sau tensionat.

1. Timp de cateva momente, tine-ti palmele facute caus deasupra ochilor. Apasarea trebuie sa fie blanda, dar ferma, astfel incat ochii sa se poata deschide, dar niciun pic de lumina sa nu patrunda inauntru.

2. Cu degetele aratatoare apasa punctele situate deasupra mijlocului sprancenelor (in dreptul pupilelor, daca ar fi sa privesti drept in fata). Mentine o presiune usoara timp de 30 de secunde.

3. Acum muta-ti degetele in punctele de la radacina nasului, in cavitatile situate imediat deasupra canalelor lacrimale. Din nou, mentine o presiune constanta timp de 30 de secunde.

4. Cu aratatorul si policele, trage in jos pe partile laterale ale nasului, de la radacina nasului pana la varf.

5. Acum apasa in sus sub pometii obrajilor cu degetele aratatoare si mentine presiunea timp de 30 de secunde.

6. In sfarsit, pune-ti palmele caus deasupra ochilor, asa cum ai facut la inceput.

Lucrul la calculator sau cititul timp indelungat al unui text scris cu caractere marunte poate provoca oboseala ochilor, deoarece te obliga sa-ti concentrezi privirea la distante mici: priveste cateva momente in departare, ori de cate ori ai ocazia.

Mihaela Marinas

Mihaela Marinas scrie articole si lucreaza cu oamenii, atat individual cat si in grupuri, din dorinta de a-i insoti pe cei din jur in calatoria catre ceea ce sunt cu adevarat.

S-ar putea să-ți placă și...

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *