Evenimente, cursuri, conferinte

Recomandare: Dieta nervului vag – ghid practic anti-stres pentru femei

Trăim prea mult sub obsesia lui „a face” și uităm că „a fi” este adevărata noastră natură.
Suntem prea mult în mintea noastră și prea puțin în inimă. Oare nu spunem noi: mi-a mers
la inimă, îl am la inimă sau mi l-am scos de la inimă? Așa spunem! Cel mai important pas
pentru o ființă umană acesta este: să funcționăm din inimă, nu din creier.


Inima are o inteligență a ei și este dovedit științific că inima generează cel mai extins câmp
electromagnetic al corpului. Iată că, trăind doar după logica minții și prea puțin după ghidajul
inimii, umanitatea a ajuns în pragul colapsului: tot mai multă nefericire, stres și vieți din ce în
ce mai împovărate.

Avem nevoie acum, mai mult ca oricând, să ne recăpătăm încrederea în noi înșine și în
sensul vieții noastre.
Și să ne menținem credința, ca forță interioară de a face văzut
nevăzutul, trăind în Dumnezeu și dovedindu-i existența prin tot ceea ce noi suntem. Am fost
creați să fim liberi, sănătoși, puternici și fericiți!

Pentru a ne întoarce la esența noastră adevărată, este nevoie să înțelegem un secret, încă prea
puțin explorat, al corpului nostru fizic: nervul vag și implicațiile stimulării nervului vag
pentru
sănătatea noastră mental-emoțională și fizică.

Supranumit “autostrada creier-organe”, nervul vag este responsabil pentru conexiunea minte-
corp/conștient-inconștient.
Este cel mai lung nerv cranian și comandă toate organele interne
toracale și abdominale. Reglează parametrii cardiovasculari (ritmul cardiac și tensiunea
arterială), controlează mecanismul vocii, precum și răspunsul parasimpatic la stres, aspecte pe
care le vom explora din plin prin DIETA un pic altfel pe care v-o propun, prin tehnici de
meloterapie, muzică și cuvinte potrivite.

De ce dietă? Pentru că este necesar un antrenament conștient al nervului vag, care este cheia
apărării anti-stres a organismului uman.

Scopul DIETEI NERVULUI VAG:

  • Să ne întoarcem la spațiul nostru de înțelepciune, inima noastră;
  • Să ne amintim cine suntem cu adevărat;
  • Să ne redefinim capacitatea de a ne reveni din orice situație frustrantă sau stresantă și de
    a ne găsi pacea interioară.

    În acest program:
  • vom înțelege importanța nervului vag pentru starea generală de sănătate și, în special,
    pentru răspunsul inflamator al corpului fizic;
  • vom antrena conștiența asupra stărilor noastre mental-emoționale și capacitatea de a
    influența aceste stări;
  • vom deprinde tehnici ușor de aplicat și la care putem reveni oricând pentru a ne întări
    apărarea anti-stres.

    Programul se desfășoară on-line, pe ZOOM, în perioada 05 mai-26 mai 2021 și are
    următoarea structură:
  • 05 mai, o sesiune inițială dedicată înțelegerii conceptelor și aplicării tehnicilor indicate
    pentru o activitate vagală optimă (orele 18.30-21.00, în funcție de energia grupului);
  • un tronson de 21 de zile de conexiune la energia mea și la energia grupului, prin sugestii
    zilnice, clar conturate, de a crește entuziasmul și bucuria, pentru a fi inspiratoare și energice;
  • 26 mai, o sesiune finală de sărbătorire a noii noastre ființe și de întrebări și răspunsuri
    (orele 18.30-21.00, în funcție de energia grupului).

    Preț pentru programul integral: 245 lei
    Detalii și înscrieri: 0723931384

    Să îndrăznim să fim bucurie veșnică, iubire veșnică, bunăstare veșnică, sănătate veșnică!
    Merităm, surori!

    Vă îmbrățișez cu inima!
    Corina Vasile

Mihaela Marinas

Mihaela Marinas scrie articole si lucreaza cu oamenii, atat individual cat si in grupuri, din dorinta de a-i insoti pe cei din jur in calatoria catre ceea ce sunt cu adevarat.

S-ar putea să-ți placă și...

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *