Deoarece furia poate aparea pe nepusa masa chiar si la locul de munca, ne-am gandit sa iti oferim cateva sfaturi de managementul furiei care sa te ajute sa gestionezi aceasta emotie considerata in principal distructiva:
1. Leaderii si coach-ii sunt profesionisti perfecti pentru coordonarea echipelor de lucru.
In momentul in care lasam un departament fara un supervisor care sa inteleaga cum gandesc, cum actioneaza subordonatii sai, conflictele se pot ivi foarte rapid.
Atunci cand un leader sau un coach sunt in mijlocul situatiei si sunt gata sa medieze orice neintelegere de la bun inceput, aceasta nu mai are sanse sa se transforme in conflict.
2. Angajatii isi aduc, de multe ori, problemele din vietile personale la locul de munca iar asta poate ingreuna managementul furiei.
Nu veti putea sa opriti acest fenomen, este unul inevitabil, insa puteti sa le comunicati cat mai des ca este de preferat sa isi lase la usa toate problemele cu care au venit la locul de munca.
Pe fondul stresului de acasa, a tensiunii imprimate de probleme in relatiile lor personale, a tensiunii imprimate de problemele legate de bani sau sanatate, multi angajati se pot angaja in conflicte care pot strica mult.
3. Mediatorii sunt esentiali.
Orice conflict trebuie mediat.
Cu alte cuvinte, avem nevoie de cineva care nu este implicat in conflict si care poate arunca o “galeata de apa rece” peste cei care au o neintelegere de impartit.
Asigurati-va ca leaderii sau coach-ii, managerii sau supervisorii sunt si buni mediatori, mai ales in privinta aspectelor legate de managementul furiei.
4. O cultura de respect si auto-intelegere este vitala la locul de munca.
Este responsabilitatea managerilor si antreprenorilor de a cultiva o astfel de maniera la locul de munca.
De fiecare data cand managerii sau antreprenorii isca conflicte, critica negativ, isi exprima nemultumirile in maniere nepotrivite, ceilalti vor lua acest model drept cel corect si potrivit pentru locul de munca in cauza.
Dati un exemplu bun si pastrati-va calmul in orice situatie, respectati-va angajatii, tineti-va promisiunile si aveti sanse mari ca si angajatii dvs sa procedeze la fel si astfel, sa se imprime un climat de liniste si coeziune la locul de munca.